Thursday 15 December 2011

15.12.2011.khamis

dgn kurnian allah,,aku mulakan dengan bacaan bismillah hirrahmanirrahim...
hari ni adalah hari yg sgat b'makne bagi aku..sebab ape ?? sebab aku dapat jumpe dengan orang yg aku dah xb'tegur sapa selama 2thun lebih..boley dikatekan,,bekas pakwe aku..yg sampai sekarang aku still menaruh harapan lagi dekat dye..
camnim cite nye..
waktu nim,,aku ngn kawan2 aku ade dekat giant..saje jalan2..bawu sudah makan dekat mcd larr katekan..sebab,,aku ade reunion dengan kawan2 sekolah rendah aku..tengah2 tunggu alya beli barang,,tetibe kawan dak laki nim datang tegur alya..yg nim,,aku xt'kejut lagi..yg aku t'kejut nye,,aku nampak dak laki nim depan muke aku..wahh !!! panik giler aku waktu nim..tetibe aku jd lari dari dye..xtau nape kaki nim tetibe je gerak..ya allah...xt'kate aku..then,,dye tanye yum,,mane aku..t'haru aku..take care jugak erk dye kat aku nim..ahahaha...then,,dye ajak pegi makan dekat kfc..aku nak balik..aku xnak ikut dye..tapi,,yum xkasi aku balik..yum tetap nak aku follow skali..dye tarik aku macam tarik ape..dah larr dak laki nim tengok..malu giler kut aku..yum cakap dak laki nim xkesah kalu aku ikut skali..soo,,biler dengar yum cakap camtu,,bawu larr..hilang cikit debar aku nim..then,,kitorang gerak larr..pegi kfc giant..tengah2 jalan,,aku ngn dak laki nim hampir2 nak t'lnggar sebab jalan sesak..ya allah !! semakin laju jantung aku..tuhan je tahu camne keadaan aku  waktu nim..debar giler..macam nak luruh je..
time kat kfc..aku xberani nak duk semeje dengan dye..klu duk semeje,,aku kene duk depan dye..xnak aku !! *dlam ati nak ! ahhaa...soo,,demi menjage air muke aku,,t'pakse duk meje len..membelakangkan dye..soo sad..:(..lepas sudah makan..masing2 pun dah nak balik..soo..stakat nim je larrr..
w/pun aku xcakap dengan dye..tapi,,aku b'syukur sangat2..sebab tuhan daa temukan aku dengan dye..nim pun,,daa buat aku rase happy sangat..happy xt'kate..terima kasih ya allah..semoge engkau menemukan lagi aku dan dye.. <3