Thursday 17 November 2011

suka duka

macam bese rutin aku tiap hari,,on laptop..then taip FACEBOOK..on9 larr..ahaha..kli nim,,aku terkejut giler kut..ye larr..buke fb,tgk dye add aku..dye ni,,ngiga ke nape..tetibe je add aku..dop penuh ayat pun..sebelum nim,,aku add fb lame ko,,sampai skag x approve pun..ke ade udang disebalik batu nim..ishh !! xbek mikir bukan2 ke ye..hehe..pape pun..berbunge giler kut ati aku..hahaha..okei..skag nk click confirm atau biarkn?? confirm,,biarkan ?? selalu bermain dalam fikiran aku..last last,,aku amik keputusan tuk click confirm..then,,aq nk wish tenk q cozz add aku kat wall dye..tapi,,aku rase serba salah..serba salah yang amat sangat..xtau kenape..lastly,,aku just wish melalui mesej..cozz,,xnak kasi orang tau yg dye add aku..tu pun,,rase macam nak tercabut jantung aq..wahhh !!! bukan senang aku boley jadi camni..haha..
sampai ke skang nim,,dye xreply pun mesej aku..kenape susah sangat dye nk reply mesej aku..kenape ?!! tolong larr reply..susah sangat ke nak tulis WELCOM..susah sangat ke ??
soo..sad aku dengan ko nim..
pape pun SARANGHAEYO !!